Webbinar Digital Säljare

Kommer säljaren vara irrelevant när 70% av kundresan är digital? Hur säljer man i Teamsmöten, vad ska jag tänka på när jag demar produkter live? Vad är säljarens roll på den digitala mässan och hur säljer man via Linkedin?

För att svara på frågorna har Teknikföretagens Branschgrupper, där Hissförbundet har sitt kansli, tagit fram en serie med korta webbinarier kring de nya krav och möjligheter som säljaren möter i och med digitalisering och pandemin.

 9 mars Så genomför du framgångsrika digitala kundmöten i Teams
16 mars 
Gör egna webbinarier
23 mars Att sälja på digitala mässor
13 april Att sälja genom LinkedIn
20 april Att dema produkter live – ett sätt att boosta försäljningen?

Platserna är begränsade så anmäl dig redan idag!


Nyheter


Barn trycker på hissknapp

Regeringen har beslutat om nya krav på äldre hissar

– Hissförbundet är glada att regeringen fattat ett beslut i positiv riktning i frågan om säkrare hissar. Det är fortfarande

Maskin & Montage ny associerad medlem

”Vår mission är problemlösning. Vi är bolaget man vänder sig till när man vill ha ett smidestekniskt, byggnadsteknisk, elektrotekniskt och/eller

2G och 3G fasas ut – kan påverka nödtelefoner i hissar

Utfasningen av 2G och 3G kan påverka installerade nödtelefoner i hissar. Fungerar inte en installerad telefon får hissen inte vara

Sara Berggren ny generalsekreterare för Hissförbundet

Berätta om dig! – Jag heter Sara Berggren, är utbildad civilingenjör inom maskinteknik och bor på Gärdet i Stockholm tillsammans