HissKonsulterna KJM AB ny Associerad medlem i Hissförbundet

Hissförbundet välkomnar den associerade medlemmen HissKonsulterna KJM AB. HissKonsulterna är en opartisk och fristående hisskonsult med erfarenhet inom nyproduktion, ombyggnader, moderniseringar, projektledning, entreprenadbesiktningar, reparationer och service/underhåll av hissar, rulltrappor och portar. Läs mer på http://www.hisskonsulterna.se/

Hissförbundet i Elektrikern

”För den som gillar både elektronik och mekanik är det här ett perfekt yrke”, tycker Sima Iskandar. Artikeln berättar även

Remissvar över Boverkets rapport ”Uppdrag att utreda åtgärder för vissa säkerhetsrisker i äldre hissar” 1.     Sammanfattning Hissförbundet välkomnar utredningen och

Hissförbundet firade 30-årsjubileum

2022 har Hissförbundet arbetat för säkrare hissar och rulltrappor i 30 år. Detta ville vi självklart fira tillsammans. Inför vårmötets

Hissförbundet i byggtidningen Branschaktuellt

”Om en hiss ansågs vara säker för 100 år sedan så anses den vara säker än idag, vilket känns märkligt